2 abr 2012

Fall in love

Divendres passat vaig visitar per fi una nova botiga que tenia moltes ganes de conèixer i que m’ha robat el cor…. La vaig conèixer a través de DUMBO y de l’Inma de HONI MUN (que per cert a tret una col·lecció de diademes precioses. Jo ja en tinc una i tu?)
Es diu NIDO DE ABEJA, i la noia que la porta és la Laura, un encant de persona. M’hi hagués quedat tota la tarda!! Està tant cuidada i te uns aires tant vintage!!! Tenen de tot dedicat al punt (ganxet, mitja, etc) mil.lers d’estris, quadrants de tel.les precioses, paquets de cintetes precioses ….. i uns rotlles de cordill amb uns colors fantastics que et fan volar la imaginació. Estan a Torrent de l’Olla, 23 (Barri de Gràcia) i la recomano a tothom, no només a les que ens agradin les manualitats, el punt, etc, si no a totes aquelles persones que vulguin gaudir d’una botiga en la que es nota que les coses están fetes amb “mimu” i il·lusió. Us deixo unes fotos per que se us cagui la baba una estona.
Una abraçada i bona setmana santa!!!
LA BOTIGA


EL QUE HI TROBAREU


2 comentarios:

  1. guau! cuántas fotos! me alegra que te gustara mi recomendación ^_^

    ResponderEliminar
  2. Oooohh!! Però que maca que es veu, hi haurè d'anar a fer una ullada.
    Petons

    ResponderEliminar